Uvjeti prodaje

Uvjeti poslovanja definiraju kupnju putem www.malac.hr. Uvjetima poslovanja olakšat ćemo vam kupnju i povećati zadovoljstvo prilikom upotrebe proizvoda. Omogućujemo vam isto tako, da proizvode vratite u roku od 14 dana, ako s njima niste zadovoljni. Prodavatelj je MALAC, obrt za trgovinu i usluge, vl. Darija Mićić Krušlin, Ulica Ivice Lovinčića 11, 10360 Sesvete, OIB: 98348141053, IBAN: HR40 2402 0061 1403 8446 4, Erste&Steiermärkische Bank d.d.

 

PROCES NARUČIVANJA

  1. Izbor proizvoda i stavljanje u košaricu za kupovinu
    Pregledajte bogatu ponudu i pronađete proizvod koji želite kupiti. Kliknite na proizvod kako biste otišli na detaljniji opis proizvoda. Na tom pregledu proizvoda imate mogućnost izbora željene dimenzije ili boje (koje su dostupne) i količine, zatim dodate proizvod u košaricu za kupovinu klikom na polje “Dodaj u košaricu”. Kada kliknete na ovo polje, proizvod ste stavili u svoju košaricu i automatski Vam se otvara košarica. Ako želite dodavati još proizvoda, vratite se u webshop. U gornjem desnom uglu vidjet ćete ikonicu košarice (provjerite da li ste u košaricu stavili sve željene proizvode). Kada završite s odabirom proizvoda, kliknite u košarici na polje “Pregled košarice”.

  2. Pregled naručenih proizvoda
    U ovom koraku će vam se prikazati naručeni proizvodi, u željenim dimenzijama, količinom i cijenom (cijena proizvoda ne uključuje PDV jer MALAC, obrt za trgovinu i usluge, vl. Darija Mićić Krušlin nije u sustavu PDV-a). Ukoliko želite, jednostavno možete maknuti proizvod iz košarice (klikom na ikonicu smeća) ili korigirate željenu količinu klikom na ikonice plusa ili minusa, ili ručnog upisa u polje za količinu. Ukoliko imate neki kod za popust, u ovom koraku, kliknite u polje “Imam kupon” i upišite svoj kod. Ako je kupon važeći, cijena će se automatski korigirati. Kupovinu nastavljate tako što kliknete na polje “Završi kupovinu”.

  3. Upis podataka i izbor načina dostave proizvoda
    Na ovom koraku upišite osobne podatke o platitelju (kupcu), u za to predviđena polja. Na to ime i adresu ćemo vam poslati naručene proizvode. MALAC.hr vam u ovom koraku nudi mogućnost da za dostavu upišete i neku drugu adresu, koja je drugačija od adrese kupca. Ovu pogodnost možete iskoristiti ukoliko želite dostavu na neku drugu adresu (na posao, u vikendicu...) ili jednostavno nekome želite poslati poklon. Kliknete “Želim dodati novu adresu” i zatim upišete podatke. Naručene proizvode dostavit ćemo putem GLS-a, a upravo iz tog razloga je automatski označeno: GLS (dostava na dom - ovdje su upisani podaci o iznosu dostave s uključenim PDV-om 25%). Nastavljate tako što kliknete na polje “Dalje”.

    Ovdje vam se nudi izbor plaćanja: plaćanje putem kreditne kartice/pouzećem/po predračunu (ponudi). Narudžbu završavate klikom na polje “Pošalji narudžbu”.

 

PLAĆANJE

Opcija plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem
  • Plaćanje po ponudi/predračunu - INTERNET BANKARSTVO
  • Jednokratno plaćanje kreditnim i debitnim karticama: MasterCard, Maestro, VISA, putem CorvusPay sustava

a) Ukoliko odaberete način plaćanja pouzećem, proizvode plaćate isključivo gotovinom, pri preuzimanju na kućnoj adresi ili onoj koju ste naznačili, prilikom dostave naručenih proizvoda.

b) Plaćanje po predračunu/ponudi
Nakon zaprimljene narudžbe kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju email adresu primiti ćete ponudu sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu možete izvršiti korištenjem internet bankarstva uz IBAN.

c) Plaćanje kreditnim/debitnim karticama
Tvrtka MALAC, obrt za trgovinu i usluge, vl. Darija Mićić Krušlin koristi CorvusPay sustav naplate karticama.

 

IZJAVA O SIGURNOSTI PLAĆANJA

     

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

Hvala što koristite CorvusPay!

 

CIJENE

Cijena proizvoda, vrijednost PDV-a i poštarina prikazani su u košarici prije nego što dovršite narudžbu. Sve informacije o vašoj internetskoj narudžbi bit će obaviještene na vašu email adresu koju ste naveli u košarici prilikom unosa vaših podataka. Ako ne primite ovu poruku na svoj email, možda ste unijeli pogrešnu email adresu. U tom slučaju kontaktirajte nas na info@malac.hr. Kupoprodajni ugovor sklapa se između kupca i prodavatelja, kada kupac izvrši kupnju na web stranici www.malac.hr i elektroničkim putem primi potvrdu o zaprimanju narudžbe na njegovu e-mail adresu. Akcijske cijene vrijede isključivo u trenutku narudžbe i mogu se promijeniti bez prethodne najave.

 

DOSTAVA

Naručene artikle isporučit ćemo dostavnom službom GLS-a. Isporuku ćemo izvršiti u roku 3 do 7 radnih dana od dana primitka uplate (virmansko plaćanje) ili od dana primitka narudžbe (plaćanje pouzećem ili kreditnim karticama). Isporuke na otoke i u manja mjesta radimo jednom tjedno po unaprijed utvrđenom rasporedu.

Ukoliko ste od dostavne službe zaprimili obavijest o prispijeću pošiljke, možete ih nazvati i dogovoriti naknadnu isporuku. Moguće je da neki od naručenih artikala imaju produženi rok isporuke ili su rasprodani. Sve naručene artikle nastojat ćemo isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog stanja zaliha neće biti moguće, zadržavamo pravo isporuke u više pošiljaka.

Troškovi otpreme iznose 4,70   - bez ikakvih dodatnih troškova.

Primatelj je obvezan priopćiti točan broj mobilnog telefona radi pravodobnog informiranja o isporuci.

 

NEDOSTACI PROIZVODA

Kada proizvod ima stvarni nedostatak?

  • Ako proizvod nema svojstva potrebna za normalnu upotrebu,
  • Ako proizvod nema svojstva potrebna za posebnu upotrebu, zbog koje ga kupac kupuje, a prodavatelju bi morala biti poznata.
  • Ako proizvod nema svojstva i odlike, koja su bila dogovorena ili propisana.
  • Ako je prodavatelj isporučio proizvod, koji ne odgovara uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model prikazan samo radi obavijesti.

Provjera ispravnosti proizvoda

Ispravnost proizvoda provjerava se s drugim, besprijekornim proizvodom iste vrste, istodobno s izjavama proizvođača ili ispisom na samom proizvodu.

 

ODGOVORNOST ZA STVARNE NEDOSTATKE PROIZVODA

Prodavatelj mora kupcu isporučiti proizvode u skladu s kupnjom (ugovorom) i odgovara za stvarne nedostatke sukladno Zakonu o zakonu potrošača.
U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke (npr. oštećenje ambalaže prilikom dostave), kupac nije dužan isporučeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak od strane Hrvatske Pošte, te ne snosi troškove dostave proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane kupca nisu imali vidljivi nedostatak. U slučaju ako proizvod ima skriveni nedostatak (npr. odlomljen dio proizvoda, ogreban proizvod uslijed transporta) što kupac utvrdi tek pri otvaranju proizvoda bez korištenja, montaže odnosno stavljanja proizvoda u funkciju – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca ili na zamjenu.

Jamstvo i tehničke upute i upute za upotrebu nalaze se priložene uz proizvod, u smislu čl. 42. st 6 Zakona o zaštiti potrošača. MALAC, obrt za trgovinu i usluge, vl. Darija Mićić Krušlin smatra da je kupac time na jasan način unaprijed obaviješten o podacima vezanim uz proizvod kao i postojanju usluga koje se nude nakon prodaje. Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ( NN br. 41/14., 110/15., 14/19. ) na odnose između potrošača i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke. Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kad je otkrio nedostatak. Kao prodavatelj odgovaramo za materijalne nedostatke stvari koje su imali u trenutku prijelaza rizika na kupca kao i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

Kupac, koji je pravovremeno obavijestio o nedostatku, ima pravo od prodavatelja zahtijevati da:

  • Otkloni nedostatak na proizvodu ili
  • Vrati dio iznosa srazmjerno nedostatku proizvoda ili
  • Proizvod s nedostatkom zamijeni ispravnim proizvodom ili
  • Vrati cijeli iznos.

Adresa za povrat proizvoda: MALAC, obrt za trgovinu i usluge, vl. Darija Mićić Krušlin, Ulica Ivice Lovinčića 11, 10360 Sesvete.

Trošak slanja snosi pošiljatelj, osim ako nije drugačije dogovoreno. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo. Molimo, da nas prije povrata robe/proizvoda, obavijestite na email: info@malac.hr.

 

OBAVIJEST O NAČINU PODNOšENJA PRIGOVORA POTROšAČA

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine br.41/14) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi pri čemu ćemo pisano potvrditi primitak istog. Prigovor možete poslati putem pošte ili emaila: MALAC, obrt za trgovinu i usluge, vl. Darija Mićić Krušlin, Ulica Ivice Lovinčića 11, 10360 Sesvete, Hrvatska ili na email adresu info@malac.hr. U pisanom obliku odgovoriti ćemo u roku 14 dana od dana zaprimanja prigovora.

 

RJEšAVANJE SPOROVA

Online rješavanje sporova

Rješavanje sporova nastalih kupnjom putem interneta moguće je i preko ovlaštenog tijela Europske komisije za rješavanje sporova (ODR – online dispute resolution).
To znači da problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
Sve eventualno nastale sporove nastojat ćemo riješiti mirnim putem i dogovorom, a u slučaju spora nadležan je sud u Zagrebu.

Internetsko rješavanje sporova

 

TRAJANJE UGOVORA

Ugovor koji potrošač zaključi za kupoprodaju proizvoda je jednokratan ugovor koji je konzumiran isporukom robe od strane trgovca te izvršenim plaćanjem od strane potrošača, a u slučaju da ne bude raskinut.

JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj Internet stranici možete ispuniti i poslati nam na email info@malac.hr
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo na vašu email adresu.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete pronaći OVDJE (Word dokument, 13 KB).

UPUTE ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

1. Računanje roka za jednostrani raskid ugovora

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti sve potrebne podatke, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora. Obrazac za jednostrani raskid ugovora OVDJE.

Obavijest o raskidu ugovora/kupnje predložite na obrascu i ispunjeni pošaljite na adresu MALAC, obrt za trgovinu i usluge, vl. Darija Mićić Krušlin, Ulica Ivice Lovinčića 11, 10360 Sesvete ili putem email pošte na info@malac.hr.

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je vama ili trećoj osobi koju ste vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

2. Povrat uplaćenog iznosa

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu vratili natrag. Kod raskida ugovora gdje je bio iskorišten kod za popust ili promotivni kod, ta se sredstva računaju kao popust i korisniku se neće vratiti. Korisniku se vraća samo uplaćeni iznos.

3. Povrat proizvoda

Ako je potrošač primio robu/proizvod i odstupio od ugovora, mora proizvod vratiti prodavatelju najkasnije u roku od 14 dana nakon obavijesti. Računa se da potrošač pravovremeno vrati proizvod, ako je poslan prije isteka roka za povrat od 14 dana.
Robu ste dužni vratiti s pripadajućom dokumentacijom i računom. Primljenu robu morate nam vratiti neoštećenu i u neizmijenjenoj količini unutar 10 dana nakon što ste nas obavijestili o odustajanju od ugovora. Robu nam morate vratiti u istom stanju u kakvom je bila u trenutku kad vam je isporučena, i to na adresu:

Adresa za povrat robe:
MALAC, obrt za trgovinu i usluge, vl. Darija Mićić Krušlin, Ulica Ivice Lovinčića 11, 10360 Sesvete.

4. Troškovi povrata proizvoda

Izravne troškove povrata robe snosi kupac.

5. Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Primljeni proizvodi moraju se vratiti neoštećeni i nepromijenjeni osim ako je proizvod uništen, neispravan, izgubljen ili se smanji njegova količina bez krivnje kupca.

Potrošač, sukladno odredbama čl. 79. Zakona o zaštiti potrošača nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

  • ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričiti prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena.
  • predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora.
  • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču.
  • predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe.
  • predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave.
  • predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima.
  • predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca.
  • potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom.
  • predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke.
  • predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
  • ugovor sklopljen na javnoj dražbi.
  • predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju.
  • predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.