Dostava i povrat robe
DOSTAVA
Naručene artikle isporučit ćemo dostavnom službom GLS-a. Isporuku ćemo izvršiti u roku 3 do 7 radnih dana od dana primitka uplate (virmansko plaćanje) ili od dana primitka narudžbe (plaćanje pouzećem ili kreditnim karticama). Isporuke na otoke i u manja mjesta radimo jednom tjedno po unaprijed utvrđenom rasporedu.
Ukoliko ste od dostavne službe zaprimili obavijest o prispijeću pošiljke, možete ih nazvati i dogovoriti naknadnu isporuku. Moguće je da neki od naručenih artikala imaju produženi rok isporuke ili su rasprodani. Sve naručene artikle nastojat ćemo isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog stanja zaliha neće biti moguće, zadržavamo pravo isporuke u više pošiljaka.
Troškovi otpreme iznose 4,30 € - bez ikakvih dodatnih troškova.
Primatelj je obvezan priopćiti točan broj mobilnog telefona radi pravodobnog informiranja o isporuci.
NEDOSTACI PROIZVODA
Kada proizvod ima stvarni nedostatak?
- Ako proizvod nema svojstva potrebna za normalnu upotrebu,
- Ako proizvod nema svojstva potrebna za posebnu upotrebu, zbog koje ga kupac kupuje, a prodavatelju bi morala biti poznata.
- Ako proizvod nema svojstva i odlike, koja su bila dogovorena ili propisana.
- Ako je prodavatelj isporučio proizvod, koji ne odgovara uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model prikazan samo radi obavijesti.
Provjera ispravnosti proizvoda
Ispravnost proizvoda provjerava se s drugim, besprijekornim proizvodom iste vrste, istodobno s izjavama proizvođača ili ispisom na samom proizvodu.
ODGOVORNOST ZA STVARNE NEDOSTATKE PROIZVODA
Prodavatelj mora kupcu isporučiti proizvode u skladu s kupnjom (ugovorom) i odgovara za stvarne nedostatke sukladno Zakonu o zakonu potrošača.
U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke (npr. oštećenje ambalaže prilikom dostave), kupac nije dužan isporučeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak od strane Hrvatske Pošte, te ne snosi troškove dostave proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane kupca nisu imali vidljivi nedostatak. U slučaju ako proizvod ima skriveni nedostatak (npr. odlomljen dio proizvoda, ogreban proizvod uslijed transporta) što kupac utvrdi tek pri otvaranju proizvoda bez korištenja, montaže odnosno stavljanja proizvoda u funkciju – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca ili na zamjenu.
Jamstvo i tehničke upute i upute za upotrebu nalaze se priložene uz proizvod, u smislu čl. 42. st 6 Zakona o zaštiti potrošača. MALAC, obrt za trgovinu i usluge, vl. Darija Mićić Krušlin smatra da je kupac time na jasan način unaprijed obaviješten o podacima vezanim uz proizvod kao i postojanju usluga koje se nude nakon prodaje. Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ( NN br. 41/14., 110/15., 14/19. ) na odnose između potrošača i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke. Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kad je otkrio nedostatak. Kao prodavatelj odgovaramo za materijalne nedostatke stvari koje su imali u trenutku prijelaza rizika na kupca kao i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Kupac, koji je pravovremeno obavijestio o nedostatku, ima pravo od prodavatelja zahtijevati da:
- Otkloni nedostatak na proizvodu ili
- Vrati dio iznosa srazmjerno nedostatku proizvoda ili
- Proizvod s nedostatkom zamijeni ispravnim proizvodom ili
- Vrati cijeli iznos.
Adresa za povrat proizvoda: MALAC, obrt za trgovinu i usluge, vl. Darija Mićić Krušlin, Ulica Ivice Lovinčića 11, 10360 Sesvete.
Trošak slanja snosi pošiljatelj, osim ako nije drugačije dogovoreno. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo. Molimo, da nas prije povrata robe/proizvoda, obavijestite na email: info@malac.hr.